Kızlar 8 aylık kızım var ve şuan yine hamileyim 6 aylık.Kızımı emziriyorm doktorum sütten kesmem gerektiğini söyledi ama mümkün değil kesemiyorum zaten doğduğundan beri uyumayan huysuz bir bebek,geceleri hiç uyumuyor sürekli uyanıp ağlıyor ve meme olmayınca susturamıyorum uyutamıyorum ama bu seferde karnımdaki bebek kilo alamaz diye üzülüyorum ne yapacağımı şaşırdım aranızda benm gibi olan var mı tavsiyeleriniz var mı ne yapmalıyım 😞😣