Kızlar lohusaligm 20.gunu mide bunaltım oluyor ara ara açlıktan mi acaba şekerim mi düşüyor. Elimden geldiğince öğün atlamamaya çalışıyorm.ama.
Aynı zamanda Suan mastıt oldm 3. Gün olacak bugün hala
ne yaptıysam geçmedi kemiklerim ağrıyor titreme oluyor artk ağlıyorum acaba kan değerlermde mi sorun var
Bunları yaşayan varmı