aslikaya_ Emzirmede memeleri yara ve ya çatlak olanlar ne yapıyorsunuz bu emzirme döneminde onlar geçsin,iyileşsin?Hiçbir ktem bana fayda etmiyor😔Çok canım acıyor ve çoçuk emzirerken sanki mdmelerimi bıçakla kesiyorlarmış gibi oluyor
twinboymama aslikaya_ çok geçmiş olsun aynı yollardan geçtim. en önemlisi hiçbir yere temas etmeden meme ucunun dinlenmesi. bende de hiçbir şey fayda etmemişti ikiz bebek emzirdiğim için ve hiç memeden ayrılmadıkları için. emmedikleri zaman da açık duruyodum evde garmastan sürüp 😒 hiç hoş değil ama onlarca krem ve yöntem içinden en faydalısı o oldu
_Goktugunannesi__ aslikaya_ Gümüş kapak denemedim fakat bende de kremler işe yaramadı birde bebeğim 8 aylık ve dişleri var arada bi ısırıyor onun yarası hiç geçmiyor zaten içten damarlarım çekiliyor sanki nefesimi tuta tuta kendim kasılıyorum🤷
nhduman Canım ayva çekirdeğini cezvede jöle kıvamına getir onu sür. Şifa olsun sana. Ben çok faydasını görmüştüm. Miktarı kendine göre belirleyebilirsin. Ben çok yapıp kavanoza koymuştım habire sürüyordum.
Asyaveannesi04 aslikaya_ gümüş kapak kesinlikle yara olduğu için bir yere temas etmemesi gerekiyor kendi sütünüzle saatler içinde tedavi oluyor ben 9 ay çıkarmadım
Asyaaninannesi aslikaya_ garmastan pomad krem var bi haftaya falan geçirdi benimkini kesinlikle alın bide gümüş kapak kullanıyordum ben
Ggalparslan aslikaya_ ben doğumdan itibaren 6 ay falan gümüş kapak kullandım hiç çıkartmadım yara falan olmadı şuanda 13 aylık hala emiyor
Poly-ana aslikaya_ Ayva çekirdeği jeli yapıp sür ve mutlaka gümüş kapakla kapat canım bir iki gün içinde toparladığını göreceksin
busraslan1 aslikaya_ bana da kremler kalkanlar hiçbir işe yaramadı tahinin üstünde biriken yağ fayda etti sürdükten sonra hiç üstünü kapatmadım hep havalandırdım öyle rahatlıyordu yoksa yanıyordu resmen