ballilokum3 aslında uyku aralıklarını açmaya ilk başladığınızda bu düzene alışık olmadigi için biraz huysuzluk yapması ağlaması normal. Ama sizin onu bi şekilde oyalayıp o düzene alıştırmanız gerekli geceleri rahat etmek için. Benim de 15 Ay 21 günlük bir oğlum var. 14.aydan beri tek uyku yapıyoruz ilk günler biraz bocaladık ama sonra alıştık. Mesela sabah 8 9 arası kalkıyoruz, öğlen 2 gibi yatiriyorum 1 buçuk 2 saat kadar uyuyor, gece de 9 9 buçuk gibi gece uykusuna yatıyor. Tek uykuya geçmeye başladığımız ilk günler Mesela sabah 8de kalktı diyelim saat 12 12 buçuk gibi uykusu geliyordu ama o saatte uyutunca saat 2 gibi uyanıyordu ve bu sefer gece uykusuna kadar dayanamıyordu o sürede tekrar uyumak istiyordu bir uyku daha yapınca da gece uykusu etkileniyordu. Bende baktım böyle olmayacak bi şekilde alışacak, bakıyordum saat 12 oldu Mesela uykusu gelmeye başladı hemen giydirip dışarı çıkarıyordum 1 saat falan disarda vakit geçirip eve gelip üst değişimi öğlen yemeği bez değişimi vs derken saat 2 oluyordu ve yatiriyordum. Dışarı çıkamadığımız günler balkona çıkıyorduk camdan dışarısını izliyorduk kedi köpek kuş sesleri taklidi vs biraz oyuncaklarla oynama biraz oyalamaya çalışma vs derken yine zaman geçiyordu uyku vakti geliyordu. Yani gündüzleri huysuzluğu ile biraz baş etmeniz gerekiyor gece uykularinin düzeni için. Bu aylarda bahsettiğiniz saatlerde uykular fazla gelir artık.