Akca28 bebeğim 3 ay 24 günlük 1 ay önce bebeklerin uykuda kaka ve çiş yapmadığını duydum yani uyanık olduklarında yaparlarmış derin uykuda yapmıyorlar zaten doktorların ve hemşirelerin söylediği geceleri bez değişimini bir kere yapmak yada hiç yapmamak gerekirmiş gece olduğunu anlasın diye ki zaten ben 3 saatte bir acıktığı için saatimi kuruyorum o uyanmadan ben emziriyorum uykuya devam ediyor böylelikle uyanmadığı içinde bezi kuru kalıyor yada çok çok az ıslanıyor akşam 10 da bez değişimi ve uykuya geçiş sabaha karşı 3 te bakıyorum kenarından hiçbirşey yok emzirim bırakıyorum sabah 6 7 gibi uyanmış oluyor hemen doluyor bezi ben anormal bir durum olduğunu düşünmüyorum yine doktorunuza sorun içiniz rahat etmezse ama bizim de uzun zamandır bu şekilde gündüzleri ıslak bez sayısı yeterliyse endişenecek birşey yok derim ben