T-24 6 aylık erkek bebeğim var doktorumuz pirinç unu nişastadan muhallebi yapıp yedirebilirsin dedi Sizler nasıl muhallebi yapıyorsunuz sütünü nişastasını vs.ne kadar koyuyorsunuz 😊
Miniminnak T-24 ben normal muhallebi yapıyorum şekerini biraz azalt.. pirinç unu nişasta çok sağlıklı değil.ben 1 er kaşık un ve nişasta koyup pişiriyorum
Gzmcnrats T-24 ben yapıyorum düzenli değil arada corbalara değişiklik oldun diye hatta bugün yapacağım cok az pirinc unu yada bebe irmiğini su ile pişiriyorum 1 yaşına kadar seker süt yok o yüzden su ile yapıyorum tatsız olmasın diye meyve püresi yada kabak püresi ekliyorum ölede biraz pişiyorum hem püre yemiş oluyo hem muhallebi
nkarac Sağlıklı değil bence. Nasıl bir doktor anlamadım. Doktorlar önermiyor ki öyle nişasta falan. Onun yerine sebze yedirin, meyve yedirin yoğurt yedirin. Daha sağlıklı.
T-24 nkarac sebze çorbalarına başladım zaten ayrıca yedirebilirsin demişti ama daha sakin olmanızı öneririm
Deletedmom277 T-24 hanımefendi ne demiş ki sakin olmasını öneriyorsunuz. Dediklerin de herhangi bir sinirlilik göremedim ben. Doktorların çoğu pirinç unu önermiyor bunla alakalı yazı da atabilirim size. Bir de tarif istemişsiniz de suyla yapılıyor sütle değil
T-24 nkarac sadece şuan sebze çorbasına başladım hiç vermedim muhallebi ilk çocuğum acemiyim ilerleyen zamanlarda verebilirsin demişti ama kafamda hla deli sorular🤦🏻♀️😊