Lolik bana da fiyatları kalitesine göre çok yüksek geldi😒 ilk kurutma da (makinede) aşırı tüylendi hatta yıprandı diyebilirim. yani daha giymeden giyilmeyecek hale geldiler. 3 aylıktı ikizlerim o zmaan, baya da alısveris yapmıstım. bana da kaliteli gelmisti kumaşları vs görünürde. her zaman, her şeyi kuruttuğum programda kuruttum, bebek programında.