Silbey benim bebegim de oyle saat basi emmek istiyor. Bazi bebekler daha istahli. Baslarda sutum azdi mama verdik mecbur ama mama verince uc saate yakin uyuyordu. Yalniz doydugundan degil, mama sindirim sistemine agir geliyor, kan sekerini yukseltiyor da ondan. Ustelik en masum en dogal mamalarda bile katki maddeleri var. bebegimin kilo alimi gayet iyi o yuzden saat basi uyansa da emzirmeye devam, size de tavsiyem kilo alimi iyiyse bir sure daha boyle devam edin mamaya hic bulasmayin onun iyiligi icin.