Merhaba anneler🥰
2 hafta önce sezeryan oldum fakat dünden beri dikiş yerimde felaket ağrı sızı yaşıyorum korkudan oraya bakamıyorum da pansumanımi da annem yapıyor.
Acaba normal mi dıştan dikiş yerimin bukadar ağrıyıp sızlamasi aynısını yaşayan varmi veya tecrübe olan bu konuda