Benim bebeğimde uyuduğunda hırlama , gak guk değişik sesler çıkartıyordu. Birde çok sık olmamakla beraber hapsırma ve öksürük de oluyor. Doktorumuz bunlara normal dedi. Aspiratöre cok karsı, burnu temizlemeyin diyor. Ben izotonik sıvı sıkıyordum artık sıkmıyorum, gerçektende kendiliğinden çıkıyor. Ama yinede banyo sonrası burnu eğer dolu ise aspratörle temizliyoruz.