Bebeğim 2 aylık. Ve yanlızca anne sütü alıyor. İshal mi değil mi anlamıyorum. Sarı sulu bi kakası var. Doktor kontrolünde sorduğumda anne sütü alan bebeklerde ishal binde bir görülür dedi doktorumuz. Ve bağırsak düzenleyici biogaia damla verdi. Normal midir kızlar? Başına gelen varmı?