Sultan6666 Uzun kollu zibin ustune uzun kollu altina 2 kat pijama kac aylik bebeginiz bilmiyorum ama ben 3 ay boyle gittim doktorumuz kendinizden 1 kat fazla giydirin demisti uzerine hafif ince battaniyeyi altina serip belinde birlesitirip kundak gibi ustune pelus battaniye ortuyordum ama hepsi 2 kat diye cok asiri kalin degildi hic terlemedi.vucut sicakligi 36.2 ile 37.2 arasinda olmali.suan 5,5 aylik alti ek pijama icinde kisa kollu zibina gectim