Namkol Talha_kus0 Hem çok kötü düştü diyorsunuz hem zor susturdum diyorsunuz hemde uyuttum diyorsunuz. Başlı başına hepsi hata. Hastaneye götürün bence
kxbxx Lyla____ teşekkürler şükür bugün daha iyiyiz hala sesi düştüğü hali aklıma geliyor biraz farklı baksa panik oluyorum sizin bebeğiniz nasıl çok geçmiş olsun rabbim hepimizin yavrusunu korusun inşallah 🙏
kxbxx Yaprakbatgi mutlaka doktora götürün daha çok küçük gözlemleyerek anlayamazsınız bir problem olursa Allah korusun ilk 24 saat çok önemli 2 saatten fazla uyutmayın