Kızlar 1 ay 15 günlük bebeğim gazdan dolayı artık nefes alamayacak derecede ağladığı için doktora götürdük 2 saatte yada arandığında emziryordum doktor artık 3 saatte bir emzirmem gerektiğini söyledi ve lama yapalım dedi. Aranızda yaptıran var mı acaba çok küçük doğru mu yaptım. Ve ağızdan hiçbir şekilde geyirmiyo popodan çıkartıyor sadece.