Kızlarrrrr selamssss,
Tasarım elbisemi satıyorum düşünen varsa ulaşabilir. 36 beden fakat arkası ipli olduğu için ben 38 beden olarak cok rahat kullandım. Simli bir yapısı, kına gecelerinde , akşam organizasyonlarında vs müthiş bi parça. Sadece bir kere giydim hoşş ve kibar bı elbiseee🥰🥰



https://mutluresim.com/images/2023/04/11/PQwPo.png](https://)