Melegim1 2 3 aylıkken bende cok korkardım uyurken sanki yutkunamiyormuscgibi nefessiz kaliyordu tukuruk uretmeye yeni yeni basladiklari icin kontrol edemiyorlar bende sonradan fark etmiştim. Korkudan uyuyamiyordum birşey olur diye. Meme de ya da mama yerken hep genzine kaçardı çok acele ettiği için o kadar korkardim ki evde tek kalamiyodum ya birsey olursa diye. 1 ay sonra cok daha iyi kontrol edicek merak etmeyin stred olmayin.