Merhaba hanımlar, nasılsınız?
Bebeğim 18 aylık ve bu zamana kadar arabada hep kucakta vs gitti.. Ben araba kullanmadığımdan dolayı ama artık hem yolculuklarda hem de bebeğimle beraber arabayla bir yerlere gidebileyim istiyorum. Fakat bebeğim oto koltuğuna alışır mı sever mi ? Kestiremiyorum. Çünkü yerinde asla durmuyor arabada bile.. Bu konu hakkında neler yapabilirim? Hangi oto koltuğunu tercih etmeliyim ? Yardımcı olursanız çok sevinirim..❤