Okuyanbiranne 13,5 aylıkken kestik. Çok zor olacağını düşünüyorduk korkuyorduk. Bir gece uyandı ve eşim gitti su verdi salladı pış pış yaptı derken. Kolay oldu çok şükür korkacak bir şey yokmuş. Halen de uyanınca eşim gider. Çünkü ben gidince meme istiyor. 13 ay ben kalktım ama ben 50 kere kalkardım. Şimdi eşim gidiyor 1-2 kez kalkıyor. Hiç kalkmadığı günler de oluyor ama nadiren.