Sag memeyi emzirirken boynuma dogru damarlarim agriyor..cok kuvvetli cektiginden mi damarda mi sorun var ? Yasayan var mi ? Uclarinda yara yok ama sagarken fiskirarak cikiginida gordumm..
Doktor genel cerrahami gostermeliyim? Bazen emzirmeyi yarim birakiyorum agrisindan..bir de mama destekli gidiyoruz 2 aylik kizim acaba süt yokta ondan mi oluyor ?