Arkadaşlar merhaba malum ek gıda dönemi bu kadar zor oldugunu tahmin etmemiştim. Bebeğime ek gıda verırken dıkkat edıyorum yemeklerınde zeytınyağı eksık etmem su içer çorba vs ama bugun sabahtan aksama kadaar ıkındı gün içinde fitil denedik ama hemen ıkındı ve cıktı etkısı olmadı bu son çaremdi fitil vermek yani normalde bir iki günde yaparken bugun zorlana zorlana ⅘ defa yaptı tam rahatladı dedik yatmaya yakın tekrar ıkındı mızmızlandı bu sefer fitili verdik ama henüz cıkartmadı 1.5 saat oldu ne zaman etki eder bide bu durumda ne yapacam artık çok bunaldım çare bulamıyorum onu o halde görmeye dayanamıyorum ne gibi tarıfler yapmalıyım. Ne zaman düzene girecek kıvamı nasıl olmalı bu aylarda kakasının sorularım inşallah anlaşılmıstır