Kadrye Arkadaşlar oğlum 3 yaşına girecek ve ben 15. Gün bugün tuvalet eğitimi veriyorum oğlum tuvaletini söylemiyor ben götürürsem çişini yapıyor ama kakasını hiç yapmıyor kiloduna yapıyor hep sizce alışkanlığı bitirmem mi lazım yardımlarınızı bekliyorum