Merhaba. Bu konuyu internette araştırdım normal olduğunu biliyorum, bilinçli bi hareket olmadığını, keyif aldığını farkedip yapmaya devam ettiklerini biliyorum. Kızım 11 aylık, yaklaşık 1 aydır araba koltuğuna oturtup bi yere gittiğimizde kemerin birleştiği yere kendini sürttüğünü farkettim ve bunu yaparken aşırı ter içinde kalıyor, ıkınır gibi ses çıkıyor sürtünmeye çalıştığı için. Önce kemer çok sıkı sandım düzelttim falan ama oraya oturunca aşağıya kaydırıyo kendini ve o kemerin birleştiği yere denk geliyor orası, beni bu durum çok rahatsız ediyor, internette neye yapıyorsa ilgisini dağıtıp o şeyden uzaklaştırın diyor ama bu öyle bir şey ki, sürekli kullanmak zorunda olduğumuz bi şey yani.. kucağımda götürme lüksüm yok 11 aylık çocuğu, bi yandan da durum beni yoruyor, yanına başka biri oturduğunda ay kaşınıyo muuu falan diye soruyor daha da rahatsız oluyorum evet diyip geçiyorum, başkasnın yanında yapması daha da asabımı bozuyor yani. Bu durumu yaşayan var mı başka, oto koltuğu özellikle? Naptınız nasıl çözdünüz lütfen yardım