Bebeğim 2 aylık ve üst solunum yolu enfeksiyonu oldu. Burnumuz tıkalı, hırıltısı, öksürüğü balgamı var hiç rahat değil. Geceleri tıkanarak uyanıyor çok korkuyorum hemen burnunu serum fizyolojik ile yıkayıp çekiyorum. 2 hafta öncesinden de süt ve süt ürünleri alerji tanısı aldık. Hep diken üstündeyiz. Var mı bu kadar küçük üst solunumm yolu enfeksiyonu geçiren😞