Merhaba, 21. ayın içerisinde olan bebeğimde her besine karşı red ve öğürme problemi devam etmekte. Çeşitli branşlara başvurdum ancak sorunun kaynağını ve çözümünü ne yazık ki öğrenemedim.
Bu durumu atlatmış arkadaşım varsa bilgi veya bir uzman önerisi rica edebilir miyim?