Bebeğimde laktoz intoleransı çıktı her emzirmeden önce laktazim yada relectaz veriyorum eskisine göre iyi ama bazen reflüsü gaz sancısı ve ishali ggeri geliyor sınırlı sayıda verdiğim içinde yeri bir stres oluyor çok verirsek ne olur nasıl ek gıdaya geçtiniz bizim gibi anneler neler yaşadı tecrübe paylaşımı için açtım inşallah birbirimize faydalı olabilirz