Kızımın rota virüsü pozitif çıktı bir haftadır hastanelerdeyiz gidip geliyoruz çok şükür sıvı kaybı yok ama nasıl geciyo bu illet virüs probiyotigi var sıvı kaybı olmasın georal diye bi ilaç var hepsini düzenli olarak kullanıyorum ama o öyle acı çektikce mahvoluyorum ne zaman bitiyo düzene giriyo rabbim kimseye yaşatmasın , aramızda bunu atlatan varsa yardımcı olsun😔