Kizlar öncelikle belirteyim sipral ile korunuyorum 1.5 yıldır zaten uzun sürüyor adetim 8 gün tutmadım oruç temizlendim 2 gündür tutuyorum bu akşam yine lekelenme oldu sahurda kontrol ettikten sonra yarına tekrar niyet ediyim mi duş alıp @[silindi] sizde cevaplarsanız sevinirim