Rzgr geçen yazanlardan biride bendim ve o sıralar uygulamada sıkıntı vardı giremiyordum girdiğimdede zor cvp yazıyordum programın sıkıntısından dolayı. bunu bildiğim için numaramı verdim ve numaramla ulaştılar bana. Çok şükür birçok kişide yardım etti bana.hastaneye kadar getirenler oldu. Acaba neyi inandırıcı gelmedi size. Ben 6 aylık kızım kanser dedim bi süt için neden böyle saçma bi yalan söylim ki söylermisin bana. Bi süt için böyle kötü bi yalan söylenir mi ayıp çok ayıp. İnsanların günahına girmeyin bilmeden yorum yapmayın.