Pelin476 Merhaba babam beyin kanseri hastası acil anne sütüne ihtiyacımız var. Yoksa yaşaması için umut yok Yardımcı olacak biri var mı ?
1bocek1cicekannesi Pelin476 hangi şehirdesiniz ve çok geçmiş olsun cok afedersiniz neden anne sütü acaba ?
nilveannesi 1bocek1cicekannesi Bilim insanlarının yaptığı araştırmalar, anne sütünde bulunan bir kimyasalın kanser tümörlerinin vücutta parçalanarak idrar yoluyla atılmasını sağladığını göstermiş. Bu yüzden anne sütü tedavisi uygulanıyor artık
Pelin476 1bocek1cicekannesi Kayserideyiz özellikle beyin kanserinde kanser hücrelerinin vücuttan atılmasına Yardımcı oluyor o yüzden
elifcinar_2010 Çok afedersiniz neden anne sütüne ihtiyaç var benim babam da kanser onun için soruyorum hangi şehirdesiniz yardımcı olabilirim
Pelin476 elifcinar_2010 Teşekkür ederim Kayseri’ deyiz onkolog Erkan Topuz öneriyor. Telefonla çok ilgilenemiyorum mesajları geç farkettim kusura bakmayın
1bocek1cicekannesi nilveannesi cevabınız iÇin tşk ederiö ama hangi ilde olduğunuzu söylerseniz yardımcı olmak isterim
Bisaniyebakarmisin nilveannesi Aaa bilseydik annemin tedavisinde uygulardik:( Allah rahmet eylesin annecigime. HASTAYA DA ALLAH KALICI SIFA VERSIN RABBIM. Amin
Pelin476 Ebruatc Biz Kayserideyiz ordan buraya getirilmesi zor olur sanırım bozulabilir. Vermiş kadar oldunuz Allah razı olsun
Pelin476 Neslihanoner09 pelintas768 instagram hesabım dm den yazabilir misiniz ? Orada babamla ilgili paylaşımımızıda görebilirsiniz
Haticelif Pelin476 ben de afyondayım buraya yakınsanız her türlü malzemesini alıp yardımcı olabilirim, Rabbim şifa versin
Pelin476 Haticelif Allah razı olsun vermiş kadar oldunuz. Biz Kayserideyiz daha yakın bir ilde bulamazsam sizden alabilirim sağolun
Pelin476 Ezgieymengunes Biz Kayserideyiz daha yakın bir ilden çıkmazsa düşünebiliriz. Allah razı olsun