devrim3012 karamsar olma üzme kendini herşeyin ilaci var artık için rahatliycaksa sana kendimi anlatayım ben hamileyken 3. Sınıfa giden yigenim var erkek hamileligimin son ayinda bi grip oldum ayagi kalkamadim 4 yasinda bi oglum daha var yigenimle annem bu arada hep benimleydi cocugumun bakimina yardimci oldu annem megerse yigenimin kadafasında bit varmis sınıftan gecmis tesadufen ablam tararken bi baktik sürüyle bit döküldü hepimiz kafamizi tarayip kontrol ettik hic kimsede cikmazken bende 1 tane boyle kocaman bit dustu sonra ablamlar kontrol edince bir suru sirke gordu tabi hergun temizledik ama hergun mutlaka sirkeli su yapip saclarimi surup streçle sariyodum saclarimi bunu yaptiktan sonra banyo yapip cikiyodum ablam bakiyodu çoğu ölü telefonun feneriyle bakiyodu gozunden kacmasin diye boyle 1 haftada kurtuldum yani ama o sirada ben her kafam tafanirken içli içli agliyodum ben boylemi doguma gitcem bebek dogar dogmaz kafasina bit gecicek ben hastanede nasil yatcam gelen gidenin yaninda kafami nasil kaşırım diye hergun agladim inanki aglayip karnimdaki bebegimi üzmeye hic degmedi