esrathegulcesmom Tam 1 aylık kızım var. İlk emzirmeye başladığımdan beri göğüs uçlarım acıyor. İlk haftalarda yara da vardı yaralar iyileşti fakat acısı geçmiyor. Bu göğüs ucu acısı tahmini ne zaman biter yada bitiyor mu gerçekten 😔🥲
Damlasu23 esrathegulcesmom 15 aylık oldu kızım yaram tekrarlandı lansinoh kullanıyorum ilk günden beri iyi geliyo