Nazl27 ben zayıfladım hatta zayıflarım diye ramazan öncesi yeme konusunda kendimi aşmıştım. İlk 9 gün tuttum sonra grip oldum 2 gün öyle kaçtı, sonrasında adet oldum öyle de 6-7 gün kaçtı, yarın inşallah tutmaya tekrar başlayacağım. Bu 2 hafta içinde 3 kilo verdim. 55,5 tum, şu an 52,5 kiloyum. Ekmeği sahurda da, iftarda da tek parça yiyorum avuç içi kadar. Bol su içmeye çalışıyorum. Sahurda yaklaşık 4 bardak su içiyorum, iftar sonrasında da 3-4 bardak içiyorum. Suyu çok içmiyorsanız tuvalete çıkmakta zorlanıyorsunuzdur. Ayrıca iftar sonrası veya sahurda kuru kayısı, kuru incir yerseniz onlar da bağırsaklarınızın çalışmasına yardımcı olur