Mihram8 Anneler bebeğim normalde usludur bugün 1. Ay aşısı olduk hic durmuyor sürekli ağlıyor aşıdan mı olmuştur acaba ?
Gamzeeyigun Mihram8 bazı bebeklerde oluyor çoğu kişi hiç olmamış gibi düşün bi etki yapmiyo ateşi bile olmuyo vs demişti ama bizde ateş de yapmıştı huzursuzlukta
teletabis Mihram8 biz bile aşı olduğumuzda kolumuz ağrıyor onlar da da ağrı olması gayet normal . Benim bebeğimde 15 gün önce oldu çok huzursuzdu calpol ağrı kesici şurup verdiğimde rahatlayıp uyumuştu tavsiye ederim