Mavisimmmmmmmm
Merhaba benim hiç bir belirtim yoktu hamilelikte yapılan rutin bir testte 4. Ayda hpv taşıyıcısı olduğumu öğrendim. Bu hemen çıkabildiği gibi virüsü seneler öncesinde alıp bağışıklığın düştüğü için şimdi çıkmış da olabilir dedi doktorum. Neyse ben bu nedenle sezeryanla doğum yaptım. Doğumdan sonra 3. Ayda yapılan testte negatiftim. Bağışıklığın yüksek olduğu müddetçe vücut yenebiliyormuş. 6 ayda düzenli kontrol smear yapıldığı takdirde bir sıkıntı olsa bile hemen müdahale ediliyor. Bence korktupum için çok araştırmıştım. Ancak sonrasında negatif olunca rahatladım Ayrıca sonrasında aşı da oldum.