Denooomii sallamadm hiç çnkü sallamak zor olandı benm için cidden zor oldugu için denemedm doğdugundan bu yana yanında uzandım emziğini verdm beyaz gürültü açtım zamanla beyaz gürültüyü kapattım yaşına kadar emzik ile uyuttum snra emziği bıraktı yine aynı devam ettim isterse 1 saatte uyusun ama önemli değildi yeter ki o sekilde uyumaya alışsın dedm ve alıştı gece uyansa bile genelde uyanmaz yanına uzanırım yada kucagımda sakinleştirir yerine koyarım