Merhaba ben bu durumu 3 yıl önce yaşadım kızımın birşey yememesi canımı aşırı sıksa da ben kendisine bunu çaktırmadım tam 2.5 ay sürdü dikkat ettiğim tek konu her öğün ne yiyecekse hazırlayıp mama sandalyesine koymak oldu sebze haşladım koydum meyve koydum krep pancake kendi dokunabileceği şeyler olmasına özellikle dikkat ettim hiç yemedi 2.5 ay bir fiil her yaptığım yere gitti sürecin sonunda kendi iştahla yemek yemeği öğrenmişti hala bu yöntemi uygularım bir bebeğe veya çocuğa maalesef istemediği sürece birşey yaptıramıyoruz bırakın dokunsun keşfetsin yere atsın oral dönemde olduğu için ara ara ağzına mutlaka götürecek tadını alacak siz sabırla her öğününü hazırlayın mama sandalyesine önüne koyun belli bir süre sonra beslenme saati O’nun rutini olacak zor bir süreç ama geçecek kolaylıklar dilerim 🙏🏻