Afyveannesi 6 aylık BEBEĞİM YÜKSEK sesle bağırmaya başladı 3 gündür kendi kendine bağırıyor normal mi bu durum teşekkürler Bi sıkıntısı yok gibi öylesine bağırıyor
Gamzeeyigun Afyveannesi normal normal benimki de bağırıyo sesini mi deniyo napiyosa evde (6 buçuk aylık) minik bir opera sanatçımız oldu
Gamzeeyigun Afyveannesi bizimki de sesinin tonlarını buldu galiba bazen ergenliğe girmiş gibi höykürüyo🤣🤣🤣