Hanımlar 1 yıl olacak doğum yapalı. Doğumum olacağı zaman kv. Min kanser olduğunu öğrendik ameliyatı olması gerekiyordu. Devlet hastanelerinde acilyetten dolayı yer yoktu ve özelde ameliyat olması gerekti. Çok şükür elimizde ne varsa bizde onlarda topladık yaptık oldu ameliyatı. İyileşti çok şükür. Sonrasında bize parayı taksit taksit verdiler. (istemedik kesinlikle karşılıksızdır ama kp. Maaşı falan iyiydi e kiraları falan var gelir olarak. O şekilde kabul etk) o esnada herkes elindekini ameliyata verdiği için zaten kimseden Bi beklentim yoktu. Söylediler de sana bişey alamıycam. Dedim o zaman bana vereceğiniz hediye senin sağlığın. Bişey beklemem de zaten yanlış olur diye. Kv. Dedi ki sonra zaten ileride ben sana alıcsm kesin. Neyse uzatmak istemiyorum. Dediğim gibi durumları iyi çok tasarruflu lar da öyle fazla giderleri olmaz buzluktan yerler atıyorum. Tasarruflu lar yani. Gelirleri iyi. Ha şimdi ne oldu da beklentin oldu derseniz kenarı birikim yapıyorlar. Dolarlarının olduğunu altınlarını olduğunu biliyorum. Onu geçtim kendi eşim de hala bişey almadı. Çalışıyordum. Ücretsiz izne çıktım 6 ay eşim idare etti Allah razı olsun. Ama şöyle bişey var arabamızı sattı karla ve kenara para kaldı yeni araba da aldı. Yani onunla en azından bişey yapabilirdi diye düşünüyorum. Yani bilmiyorum içimde kaldı. Hani durumlar çok kötü olsa zaten Allah yukarıda hiçbirşey beklemem. Ama doğumum zate çok zorlayıcıydı. Zor zamanlar geçirdim aylarcaaaa.. Psikolojim bozuldu VS. Mutlu moral olsun diye belki olabilirdi diye düşünüyorum. Şimdi işten çıktım bebeğim için. Son maaşım artı biraz parayla 10 bin kadar hesabımda duruyor. Eşime söyledim o parayı vermem. Benim bir daha gelirim yok onunla az miktarıyla da olsa kendime bebeğim den hatıra hediye yaptırcam alıcam. Şimdilik kullanabilirim ama sana iade ederim dedi. Eder de. Yani hanımlar böyle içimi döktüm ilk defa size. şimdi ben kendime Bi hediye yaptırcam. Normalde altın takmayı falan sevmem gösterişli şeyleri. Ama oğlum dan hatıra Bi kolye mi yaptırsam diyorum hiç çıkartmam. Bi ara anne sütüyle bebeğin saçıyla yapılan kolyeler vardı ondan mı yaptırsam ya da kullanışlı bişey ne önerirsiniz? Bu arada kendi ailem künyeyle çeyrek taktılar dedemde. Bana takan olmadı. O yğzden içimde kaldı. Yazmayı unuttum yukarı da çıkamıyorum eklemek istedim