Bayanlar merhaba; bebeğimi dışarısa gezerken taşımaktan kollarım kopuyor. Bebek arabası almaya karar verdim. Evde 1 tane var o travel. Bu bebek arabasını kullanan arkadaşlr var mı aranızda memnun musunuz? Tavsiye edebileceğiniz başka baston bebek arabası var mı? Fiyatı uçuk olmayan. Kabin tiplerine de baktım ama nedense bana içleri çok dar geldi. Tam yatan bebek arabası arıyorum. Yardımcı olabilir misiniz? Sizler neler kullanıyosunuz? Hangi arabaları tavsiye edersiniz