Kızlar bebeğim iki ay 6 günlük ve 3 günden beri ishal ama kaka rengi normal ve aşırı kaka yapmıyor yani tasma falan olmadı. Ve günde maximum dört defa kaka yapıyor ateş ve kusma yok. İdarari ve kakası kokuyor ancak bu sebepten belki 5 kere tahlil yaptırdım ancak temiz çıktı . Şimdi ben ne yapayım doktorunu aradım günde 7 yi geçmedikçe ve kakanin rengi yeşil olmadıkça sorun yok dedi ama içim rahst etmiyor yinede