Asla önermiyorum, burdan da yaptıracak olanları bilgilendirmek için başlık açmak istedim. Hem iyileşmesi uzun sürüyor hemde cok canı yanıyor. Dikişli normal usul sünnet yaptırın😓 oglumun tamemen iyileşmesi bir ayı geçti. İlk 3 gün acıdan uyuyamadı. Hele o ilk gün.. 3 gün aparatla gezmek zorunda o da cok kötü. Herkes memnun yazınca araştırmadan gittik yaptırdık cok pişmanjm. Başakşehir alpaslan doktor, ileride sıkıntı oluyor diye şeyler de okudum inş öyle bişey olmaz. Oglumun şuan alt kısmı horoz ibibigi gibi çıkıntılı görünümü var , normal oldugunu söyledi doktorumuz. Herkesin mi o şekilde oluyor?