Egeeannesi Merhaba hanımlar 2 buçuk yaşında oğlum geceleri bensiz uyumuyor ister kendi yatağı ister bizim yatağmız ama illa benimle uyuyacak. Kendi odasında bensiz uyumaya nasıl alıştırabilirim. Uyuttuktan sonra yanından kalktığımda gece uyanıp beni çağırıyor
Babykitteniscomin Egeeannesi aynı problem bendede var bide durumlar gereği beşiği bizim odada Yatıyor uzun zamandır iyice alıştı
Marianne Egeeannesi bizimki de kendi odasında 2 yaşından itibaren uyumaya başladı. Gece 2-3 kez uyanır ve anne baba diye seslenirdi, şimdi 2 yaş 8 aylık artık kesintisiz uyumaya başladı. Eşimle sırayla kalkardık.
Minikkusuumm Egeeannesi 4 aylık olduğundan beri odasında yatırırdım depremden sonra bizim odaya tekrar beşiğini kurdum şuan 27aylik böyle postlar görünce acaba odasında yatırmaya devam mı etsem diyorum
Egeeannesi Babykitteniscomin Allah yardımcımız olsun çok zor bir durum nasıl alıştırıcam hiç bilmiyorum
Egeeannesi Minikkusuumm depremden sonra ayrı yatırma düşüncemi erteledim ama nasıl kaçıcaz ki depremden dua etmekten başka çaremiz yok
happymome23 Egeeannesi bende kara kara düşünüyorum ya emerek uyuyor aynı yatakta yatıyoruz ben aldım aslında yanımda yatarak emziriyorum ama bugün yataktan düştü nasıl ayırcaz hiç bilmiyorum zaten gece çok uyanıyor yatağında yarım saate birde meme istiyor sürekli al koy napcam hiç bilmiyorum