ikizlerinannesi öncelikle canım her bebeğin gelişimi farklıdır yaşıtlarından daha fazla şeyler de yapabilir daha az şeylerde bu bebeğin kendisi ile alaka bir şeydir en geç 2 yaşına kadar yakalıyor boy kilo ve gelişim olarak benim bebeğim de 31 haftalık doğdu yaşıtlarını yakaladı çok şükür 🙏 o yüzden o bebeğin elinde olan bir şey her bebek özeldir ve kendine göre hareketlerini gelişimini belirler doktorun ya da sağlık ocağı sana nasıl hesaplaman gerektiğini mutlaka söyler zaten