aykoz_ Kızım yaklaşık dört yaşında. Evin içinde düştü dudak patladı baya da şişti. buz koydum ama krem bilemedim. Yalar falan diye. Doktor önerisi ile krem kullanan varmı? Ya da anadolu usülü yöntemler. Yardımcı olanlara teşekkür ederm şimdiden