Sinaz biz tam 2 ay bitince atlattık. Denemediğim sey kalmadi sari tulbent, şekerli su bol bol emzirme hatta eskide jilet atarlarmış onu bile yaptirdim hastanede yatmasından iyidir diye ama uzadi gittikçe, 2 ayi doldurdu bir sabah kızımın rengi yerine geldi, ben esmer diye zannediyordum megerse beeembeyazmıs. Sabret geçecek mutlaka