Malesef atopik dermatit biri olarak cok kötü durumdaydim sadece gögüs degil tüm vücudum dogumdan sonra cok ilerledi. Ve doktorum az kortisonlu bir krem yazdi ve 7 saat icinde vücudun emdigini süte gecmedigini belirtti yatmadan önce sürüyorum kizim 5 aylik geceleri uyanmiyor ve sabah normal emziriyorum o kremle rahatladim yaa.