Bugranin-annesi Kizlar normalde yarın adet olmam gerekiyordu fakat dün oldum normalde 5 gün süren adetim bu sefer 2 gün sürdü. Oğlumda yerleşme kanaması falan olmadı sizce nedir bu durum
Dilaradaghan Bugranin-annesi yaa bende olmuştı turuncu gibi ama şöyle bişey var bi kere geldi onda da hamileliğimi biliyordum 4 5. Haftalarda