Eesmaaanur https://hizliresim.com/NLdPNY oğlumun kulağının üst kısmında arada kesikler oluyordu nasıl olduğunu çözemiyorum bir şey kesmiyor bir yerde olmuyor düşünüyorum bulamıyorum. Ama bugun kesik yeri daha da artmış be yine kanamış. Allah aşkına bilen varsa söylesin nedir bu neden oluyor?
Mkayaer Eesmaaanur benim kızımında kulağının arkasında vardı böyle bişey yara gibi değilde kabuk bağlamış gibiydi her banyosunda nazikçe ovdum yıkadım çıkınca güzelce kuruladım geçmişti Belki öyle yaparsanız geçer bizimki gibi
Burcusaydam Eesmaaanur kulaklar yapışık oluyor ya banyodan sonra silmeyince popoda olan pişik gibi oluyor görmeyince ilerliyor komşumun çocugun da olmuştu öyle demişti doktor
Eesmaaanur https://hizliresim.com/P7A9Nb Başta sadece. Üst tarafta vardı şimdi ilk attığım resimdeki gibi olmuş
Senayy Kesik gibi görmedim de mantar gibi sanki canım kulak arkasında çok görülür mantar. Öyle bşey olablr
Annesirintugceuzun Eesmaaanur Postu yeni okudum ve tam da egzama olabilir mi diyecektim? Başka bir yerinde var mı?
Eesmaaanur Annesirintugceuzun hayır sadece kulağının arkasında var. Ama yarın doktora gidicez benim görmediğim varsa o görür mutlaka
Gulfem_1605 Canim benim egzamam vardi kücükken ellerim ve kulağim bu sekilde oluyordu 😔 istersen bi cildiyeye götür kesik degil cünki