hilalella ilk bir ay benim de sütüm yoktu. Mama takviyesiyle gitmiştik. Ben bol bol emzirdim. Emzirme sonrası bir 15 dk da pompayla sağdım. Hiç süt gelmese de sağmaya devam ettim. Emdikça ve sağdıkça beyin süt salgılanması için komut veriyor. Bol su , dereotu, tahin tükkettim ve kafaya takmamaya çalıştım. Bu süreçte mama takviyesi verdim. Bebeğim doydukça rahatladım en azından mamayla doyuyor diye,ben de kafa olarak dinlenmiş oldum. Sonra sütüm artmaya başladı. Hatta mastit oldum.