Kızımda ilk başta prima kullanıyordum o zaman az bir şey pişik vardı. Sonra baby turcoya geçtik. Pişik devam etti hiç geçmedi. Islak mendilleri yıkayıp siliyorum altını her açtığımda. Bacağında ve genital bölgesinde 3 tane minik sivilce çıkmıştı. Sonra sivilceler yaraya döner gibi olmuş kırmızı kırmızı. Ve mustelanın pişik kremini kullanıyorum. Her açtığım da da kremi sürüyorum. Acaba kremden dolayı mı bezden dolayı mı çözemedim. Gittikçe artıyor gibi. Travazol krem geçiriyormuş. Var mı aranızda kullanan ? Yani kesin çözüm dediğiniz bir şey var mı? Pişik 2 ay sürer mi hiç anlamıyorum. Bide minicik bebeğin genital bölgesinde sivilce normal mi?